Přemýšlíte o vhodné propagaci pro web? Když se začnete zajímat o všechny způsoby propagace, zjistíte, že je jich opravdu mnoho, ale ne každý způsob je pro web vhodný. Vyplatí se investovat do takových možností, které vám za investované peníze zajistí co nejvíce cílených návštěvníků. Pokud chcete v co nejkratší době zvýšit své prodeje, rozhodně byste měli zvolit PPC reklamu. Ovšem, ppc jak na to?
Co byste měli o PPC reklamě vědět
Jde o cílený druh reklamy, která má svůj název podle způsobu placení (pay per click), neplatíte zde za zobrazení, ale za lidi, kteří na vaší reklamu kliknou a dostanou se přes ní na váš web. Snadno se zde reguluje rozpočet a PPC kampaň může být spuštěna do několika dnů. Tato reklama může mít různé podoby, od obrázků až po videoreklamy, prodejní reklamy se zbožím nebo textové reklamy. Zobrazuje se ve vyhledávání a v obsahu webů. Platforem pro PPC reklamu je větší množství, v tuzemsku se používá nejvíce ppc google a také Sklik. Použít lze však i Facebook.
Jak s PPC začít?
S PPC reklamou může s pomocí snadných návodů začít kdokoliv, ale to není zárukou, že bude PPC úspěšná. Pokud si uděláte PPC reklamu svépomocí, tak je dokonce předpoklad, že jen ztratíte mnoho času a vynaložené peníze vám nepřinesou skoro žádný efekt. Aby byla PPC reklama úspěšná, vyplatí se obrátit na zkušenou agenturu na ppcprofits.cz. Zajistí vám správné nastavení, analýzu klíčových slov, spuštění reklamy do několika dnů a průběžnou optimalizaci pro co největší efekt. Agentura se s vámi podrobně domluví a po celou dobu spolupráce budete mít plný přístup do reklamního účtu i k analytickým nástrojům. Brzy zaznamenáte nárůst nových návštěvníků a PPC reklama se tak stane zdrojem mnoha nových klientů, kteří zvýší vaše prodeje a umožní vám, aby váš byznys rostl.